Пошуковий запит: (<.>A=Зенькович Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Зенькович Ю. О. Педагогічні умови формування ціннісних компетенцій майбутніх учителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / Ю. О. Зенькович // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_9 Досліджено проблему формування ціннісних компетенцій майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Виявлено педагогічні умови, які забезпечують результативність цього процесу. Визначено ціннісний простір фахової підготовки майбутнього вчителя як базову педагогічну умову, що вирішально впливає на формування ціннісних компетенцій. Виявлено й охарактеризовано відповідно до педагогічних умов ті механізми, які безпосередньо впливають на результативність формування ціннісних компетенцій майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Исследована проблема формирования ценностных компетенций будущих учителей изобразительного искусства. Определены педагогические условия, обеспечивающие результативность этого процесса. Уточнена сущность ценностного пространства профессиональной подготовки будущего учителя как базисного педагогического условия, влияющего на формирование ценностных компетенций. Выявлены и охарактеризованы в соответствии с педагогическими условиями те механизмы, которые непосредственно влияют на результативность формирования ценностных компетенций будущих учителей изобразительного искусства.The article deals with the problem of formation of value competences of future teachers in Fine Arts. The pedagogical conditions which ensure the effectiveness of this process are determined. Value system for future teacher’s professional training as a basic pedagogical condition that crucially affects the formation of value skills is defined. Those mechanisms which directly influence the results of the formation of vale competences of future teachers in Fine Arts are identified and characterized according to the pedagogical conditions.
|
2. |
Зенькович Ю. О. Аналіз трактування поняття "Моральні цінності" в науковій літературі [Електронний ресурс] / Ю. О. Зенькович // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_20
|
3. |
Савченко Л. О. Формування ціннісних орієнтацій студентів педагогічних вищих навчальних закладів у процесі образотворчої діяльності [Електронний ресурс] / Л. О. Савченко, Ю. О. Зенькович // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 16(2). - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_16(2)__20
|
4. |
Зенькович Ю. О. Поняття й структура компетенції вчителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / Ю. О. Зенькович // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(1). - С. 171-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(1)__22
|
5. |
Зенькович Ю. О. Компетентнісний підхід як пріоритетна педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Ю. О. Зенькович // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 13. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_13_15
|
6. |
Савченко Л. О. Вивчення проблеми ціннісної компетентності в умовах вищої школи [Електронний ресурс] / Л. О. Савченко, Ю. О. Зенькович // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - Вип. 12. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_12_19
|
7. |
Зенькович Ю. О. Змістовний аналіз ціннісних компетенцій майбутніх вчителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / Ю. О. Зенькович // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_24 Проаналізовано поняття "ключові компетенції" та "ціннісні компетенції", що пов'язані з розуміннях їх як невід'ємної складової загальної компетентності особистості, готовності студента ВНЗ до життя в суспільстві та володіння професією. За результатами досліджень виявлено, що формування компетенцій відбувається через зміст вищої освіти. Підсумовано, що у студента розвиваються здібності та виникають можливості вирішувати у повсякденному житті проблеми, з якими він може зіткнутися, від суто побутового характеру до професійних чи соціальних завдань.Проанализированы понятия "ключевые компетенции" и "ценностные компетенции", которые связаны с пониманием их как неотъемлемой составляющей общей компетентности личности, готовности студента ВУЗ к жизни в обществе и овладению профессией. По результатам исследований выявлено, что формирование компетенций происходит через содержание высшего образования. Как итог, у студента развиваются способности и возникают возможности решать в повседневной жизни проблемы, с какими он может столкнуться от сугубо бытового характера до профессиональных или социальных задач.
|
8. |
Ейвас Л. Ф. Застосування художньо-педагогічних технологій у розвитку фахової майстерності студентів мистецьких спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. Ф. Ейвас, Ю. О. Зенькович // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 2. - С. 128-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2022_2_17
|